close

1/1-31/12/2014

轉眼間 難捱的一年過了

當身邊的人打晒水蛇春話佢地既2014年係最難過最充實既時侯

我 卻 不以為然

自問自己2014仍然未走出我建立俾自己既安舒區

難過的很多 真正令我長大/成熟既唔多

我仍然係蛇頭蛇尾既人 仍然好怕未知既未來 仍然好怕再唔係日常既日常

大學係一個好好既地方 令我更加清楚自己的不足

即使我係全港幸運的一群人 入到UGC 拎到中學一直提及既大學入場票

我仍然係一位力有不逮既小女孩

見識到何謂人外有人 天外有天

見識到自己真正既能力 仍然有好多好多的不足

係大學既朋友裡面仍然係有唔自在既一面 我諗現在真的可以證明我係好需要安全感既人

因為我寧願自己一個不知所措 despite心裡面還是想求其捉住一個人陪我

打死我都唔會approach人地

有時其實唔係融入唔到 而係我唔想融入 唔想改變自己既言行去fit個一個圈子既人

我知道咁樣唔會令我係大學裡識到任何人 我知道但其實未真實地接受到

一直都係好矛盾既人我知

 

2014年 最大回顧不能不提到我的文憑試

我唔知道其他人係用咩心情去考 但我考既時侯真係冇咩實感

是麻痺了嗎? 還是因為太過驚而選擇唔諗? 仲未分得清 可能兩樣成份都有

最感激的是神讓我考試的時侯 心有平安

感激神讓我在我擅長的科目上發揮應有的水準 平平安安

還有 感激神再次俾好行既路俾陳婉婷行 可以九月時堂堂正正踏入city的門口

事實上我文憑試的成績就只是剛剛好而己 少一分唔得多幾分亦無用

我好清楚入到大學對於我媽媽黎講 真係一個夢想實現既時刻

因為佢總算捱到其中一個女成材 雖然仲有兩個麻煩友哈哈

 

2014年 難得地做左一份岩岩好過3個月既工

見識左某啲人既嘴臉 GARRICK真係好笑面虎...

但感恩的是我遇到對我好好既Phoebe

多謝神 係黑暗時刻總是為我點著一絲亮光

 

30/12 4DEARS GATHERING

再次發現自己好嚴重問題

入左大專後 其實自己既自信心跌到一個點

然後因為中同既稱讚 我發覺剎那間自我感覺良好左

還記得一直都教 唔好將自己價值建築於別人的看法//唔好太在意別人既想法

我全部中晒 一是在意 二是自己價值確實建立於別人對我的看法

以致於每做一件事都渴望別人的認同

每一件事都要問過別人的意見才去做

每一件事都怕別人覺得呢個會唔會係陳婉婷做既事

PERHAPS THIS IS MY COMFORT ZONE

----------------------------------------------------------

2014 is gone

2015 Please be good

arrow
arrow
    全站熱搜

    Crystal 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()