close

今年既冬天真係唔知點解遲到去咁

明明都11月尾 我都仲可以出緊汗 我仲以為個陣係十月阿哈哈

其實好得意 一踏入12月佢就肯黎 係咪都係中意12月呢哈哈

快要聖誕啦 LALALALA~

係呢個美麗月份我仲仍然趕緊我幾份既project assignment

chur爆sem尾

我經已殘到冇得再殘既地步 就係連我都習慣左我係咁既殘樣 都唔知自己原來又再殘多一點點哈哈

我就黎樣衰到媽媽都唔要我啦嗚

 

講到最後其實想提提PINCCHIO!

心血來潮之下睇既 但真係好好睇

我覺得朴信惠都係做呢啲角色好 繼承者真係唔知係套劇悶定唔中意佢成日喊

呢套睇先係真正順眼同埋覺得佢係靚

睇左兩日就睇晒兩6集 而家要跟劇啦 快啲播啦大大

竟然有20集咁多t t

arrow
arrow
    全站熱搜

    Crystal 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()